fbpx

Oho.ee

Otseülekanded, meelelahutus ja uudised

Noorem põlvkond heidab väljakutse: kuidas nende harjumused kujundavad uut ärikontseptsiooni

Ehkki pärast 1995. aastat sündinud noorem põlvkond alles hakkab maailma vallutama, aga sotsioloogid ja futuroloogid püüavad juba mõista nende väärtusorientiiride muutusi. Canyon Accessories´i turundusdirektor Jelena Tokar räägib, kuidas erinevad noorema põlvkonna tarbijavajadused ja kuidas neile tõhusalt vastata.

On tuntud põlvkondade teooria, mille sõnastasid 90ndate alguses Neil Howe ja William Strauss. Teooria annab ettekujutuse sellest, kuidas ajaloosündmused ja ühiskonnas toimunud muutused mõjutasid teatud põlvkondade kujunemist.  Sellest on kasvanud püüd mõista, mis juhib inimesi, mis on nende põhiväärtused, mis mõjutas nende vaadete kujunemist, milline uskumuste, suhete ja käitumismudelite kogum ühe põlvkonna esindajaid ühendab.

Täna on põlvkondade teooria tulihingelisemad järgijad turundajad ja kommunikatsiooniga tegelevad spetsialistid. Elektroonikatarvikute ja nutikate vidinate brändi Canyon meeskond vaatleb põlvkondi tarbijate eelistuste kaudu, mis määratlevad uusi käitumismudeleid. Selle teadvustamine on oluline toote kujundamisele ja kommunikatsioonile, mis on tarbija jaoks asjakohane – see tähendab vastata nende ootustele ja väärtustele.

Teine vaade

Hiljaaegu püüdsid brändid tarbijates tekitada tahtmise olla keegi. Tänapäeval on nooremale põlvkonnale suunatud brändid keskendunud nende individuaalsuse esiletoomisele ja inspireerimisele. Noorem põlvkond ei vali staatuse sümboleid, vaid eelkõige funktsionaalseid tooteid vastavalt uusimatele tehnoloogilistele trendidele ning pöörab tähelepanu ka sügavamale tähendusele – väärtustele, mida bränd oma toodete kaudu edasi annab.

Samuti on oluline brändide keskendumine noorema põlvkonna ainulaadsusele, kuna see on kõige mitmekesisem nii maailmavaateliselt ja püüdlustelt kui ka rassi ja seksuaalse orientatsiooni poolest. Kui brändid saavad selle mitmekesise kogukonnaga liituda, on neil palju kergem luua pikaajalisi suhteid noorte tarbijatega.

Canyon Accessories motiveerib noorema põlvkonna esindajaid iseseisvusele, olenemata kehakujust, nahavärvist või soost, ning muutma seda maailma paremaks – nende loovus, nende ajalugu, nende keskkonnaalane vastutustunne, tolerantsus, inimlikkus, soovi aidata ja jagada, nende mõistlik tarbimine on väga väärtuslik panus sellesse maailma.

Kokkuhoid

Noorema põlvkonna esindajad on rahanduse osas pragmaatilised ja rohkem vastutavad oma tuleviku eest – nende jaoks on oluline oma elu kontrollida. Nad kas ostavad madala hinnaga esemeid või ootavad allahindlusi. Noored on valmis üle maksma vaid siis, kui bränd annab neile rohkem kvaliteeditagatisi ja edastab noorema põlvkonna jagavaid väärtusi.

Canyon Accessories see aspekt arendab kõigis valdkondades: me ei tooda ainult taskukohaseid elektroonilisi tarvikuid, vaid puudutame ka väärtusküsimusi. Järgides harmoniseeritud ELi keskkonnastandardeid ja pakkudes tooteid taaskasutatavatest materjalidest ökopakendites, julgustame noori praktiseerima vastutustundlikku eluviisi, kulutama oma aega ja energiat Maa, inimeste ja ümbritsevate elusolendite aitamiseks.

Toote väärtuse näitamine

Brändide jaoks on oluline luua sisu, mis näitab, et nad aitavad noorema põlvkonna esindajatel oma eesmärke saavutada. Näiteks Canyon Accessories´i sarja kuulub nutikell. Selgitame, miks see toode võib olla teie treeningutel oluline tööriist, esitades fakte selle kohta, miks kõndimine, kalorite loendamine ja kardio – kolm näitajat, mida nutikell suudab jälgida – on tervise jaoks olulised.

Kui noorema põlvkonna esindajad meie brändi uurivad, saavad nad pidada sisu informatiivseks ja kasulikuks. Kui nad on huvitatud tervislikumast eluviisist, saavad nad aru, et Canyon Accessories on usaldusväärne bränd, mis suudab aidata neil nende vajadusi rahuldada.

Kliendikogemus

Kiire reageerimine klientide soovidele on iga brändi sotsiaalse strateegia oluline aspekt. Noorema põlvkonna esindajad ootavad ärist suurepärast teenindust. Brändid peavad haldama kliendiandmeid lähtudes interaktsiooni kõigist võimalikest aspektidest. Selleks tuleb ostjast luua portree tema kontaktide põhjal ettevõttega kõigis kanalites ja seadmete kontekstis. Reeglina eelistavad noored inimesed tugiteenusega ühendust võtta vestluse või suhtlusvõrgustike kaudu.

Positiivse kliendikogemuse võistluse võitmiseks on Canyon Accessories muutnud oma eesmärke teenuse valdkonnas: hetkel teostatakse garantiivahetuste strateegiat võimalikult lühikese ajaga ja reaalajas kasutajatuge erinevates kanalites. Tugiteenus lahendab ka kõige erakordsemad ülesandeid, mis võimaldab minimeerida probleemide lahendamise ooteaega toodete kasutusprotsessis ning ületada isegi A-brände teenindustaseme poolest.

Kokkuvõte

Globaalsed tendentsid tõukavad ettevõtteid rakendama uusi tehnoloogiaid, lähenemisviise ja strateegiaid. Kõik see toimub kiiresti, sellepärast on äärmiselt oluline olla valvel, et mitte jagada nende saatust, kes ei suutnud muutustega kaasa minna ja lahkusid turult. Äri poolt vastu võetavad väljakutsed hõlmavad ka auditooriumi ootuseid ja brändi mittevastavuse riski, kuid õnneks teame vastuseid kõikidele küsimustele – piisab vaid teiste riikide ja brändide kogemusega lähemalt tutvuda ning asjatundlikult hetkereaalsusega seda kohandada.