fbpx

OHO Live TV Eesti

Otseülekanded, meelelahutus ja uudised – alati tasuta!

Instagram / vintage____me

Instagram / vintage____me

2021. aasta kümne suurimat stiiliikooni

2020. aastal jäid ära avalikud üritused ja rulliti kokku punased vaibad, kuid 2021. aastal hakkas olukord tasapisi taastuma. Möödunud aastasse mahtusid Oscarid, Met Gala ja moenädalad. See tähendab muidugi seda, et kuulsused on taas saanud end kõige paremini riidesse panna.

Moesait Lyst hoiab suursündmustel silma peal, et teada saada, millised rõivad ja millised kuulsused teevad veebipoodides nähtavaid hüppeid. Veebiotsingud ja -ostud, uudised ja mainimised näitavad, kelle riietust inimesed jäljendavad. Kui aasta oli lähenemas oma vältimatule lõpule, loetlesid Lyst ja Glamour, kes olid 2021. aasta vaadatuimad moemõjutajad.

Zendaya

2021. aasta oli Zendaya jaoks märkimisväärne aasta. Film “Düün” oli edukas, nagu ka näitlejanna stiil Oscarite jagamisel. Erkkollaseid kleite otsiti internetist 222 protsenti rohkem kui tavaliselt, pärast seda, kui Zendaya poseeris punasel vaibal Valentino vapustavas loomingus.

Dua Lipa

Dua Lipa on lennanud Y2K trendi tippu ja fännid on tema rõivavalikuid tähelepanelikult jälginud. Lisaks tõstis lauljatari glamuurne Versace kleit Grammy galal kaubamärgi populaarsust veebiostlejate seas 245 protsenti.

Lil Nas X

Kui Lil Nas X kandis 2021. aasta BET Awardsi galal Richard Quinni lillelist kostüümi, hakati brändi ja sarnaseid kostüüme veebist otsima. Tema kevadel, koos MSCHF-iga, disainitud saatana tossud said poolt- ja vastuhääli; tossud said sotsiaalmeedias üle 669 000 mainimise, meeldimise ja jagamise.

Hailey ja Justin Bieber

Kes ei tunneks Bieberite vastu vähemalt salaja huvi? Lojaalsed fännid jäljendavad Haileyt, olgu selleks riietus, nahahooldus või soeng. Justinist on koorunud ka jälgitud moemõjutaja ning temast sai möödunud suvel luksusbrändi Balenciaga ametlik nägu.

Kai

Poistebändi EXO liige Kai alustas oma soolokarjääri aastal 2020 ja varsti pärast seda alustas ta koostööd moemajaga Gucci. Kui kollektsioon möödunud aasta aprillis müügile jõudis, müüdi see peaaegu kohe välja ja kaubamärgi otsingud kasvasid 264 protsenti.

A$AP Rocky ja Rihanna

Kui Rihanna ja A$AP Rocky oma suhte avalikustasid, sattusid fännid segadusse. Kui ilmusid esimesed pildid paari ühisest muusikavideost, inspireeris Rihanna riietus fänne ostma korsette ja jakke, samal ajal kui mehed otsisid aktiivselt A$AP Rocky mütse ja suveniire.

Tyler, The Creator

Kui Tyler, The Creator esines BET Awardsi galal, otsiti tema karusnaha järgi sarnaseid peakatteid veebist 75 protsenti sagedamini kui tavaliselt. Suur huvi on olnud ka tema Golf Le Fleuri kollektsiooni vastu.

Harry Styles

Vaatamata oma noorele eale on Harry Styles saavutanud moeikoonina kindla staatuse. Lisaks sellele, et ta tegi punasel vaibal arvukalt unustamatuid esinemisi, oli ta esimene mees, kes poseeris üksi Vogue’i kaanel. Kui teda nähti Grammy galal sulgedena kaetuna, suurenesid selle riietuse otsingud 48 tunniga ilmatu 1500 protsenti.

Jennifer Lopez

J.Lo säilitab aastast aastasse oma moeikooni staatuse. Ka eelmisel aastal kajastus tema rõivavalik veebipoodlejate otsingutes. Kui ta tähistas presidendi ametisseastumist üleni valges Chaneli riietuses, kasvasid pikkade valgete jakkide otsingud 119 protsenti. Louis Vuittoni top, mida ta Super Bowli ajal kandis, suurendas kohe huvi luksusbrändi vastu.

Lady Gaga

Lady Gaga on alati riietunud suurejooneliselt, kuid tema roll filmis House of Gucci kinnitas tema positsiooni moemaailma vaadatuimate tegelaste seas. Nõudlus moemaja sallide järele kasvas 67 protsenti, kui kanti Gaga salli.

Allikas: GlamourInstagram