fbpx

OHO Live TV Eesti

Otseülekanded, meelelahutus ja uudised – alati tasuta!

Chanel on filmis “Spencer” üks staaridest

Printsess Diana stiil oli maailmakuulus. Ta lummab inimesi ja kunstnikke tänapäevalgi; viimati jäädvustas Diana loo režissöör Pablo Larraín. Tema uus film Spencer pakub ühe ülevaate printsessist, mille peaosas on Kristen Stewart. Kuigi Diana on filmis raskes olukorras, näeb ta alati välja nagu printsess. Tegelase sisemise võitluse kontrastiks on Sandringhami mõisa suurepärane keskkond ja printsessi luksuslikud riided. Larraín sai abi mitte ainult Stewartilt ja kostüümikunstnikult Jacqueline Durranilt, vaid ka moemajalt Chanel.

“Me tegime kõike koos. Olime kõik koos: mina, Pablo, Jacqueline ja Chanel. See oli väga intiimne,” meenutab Stewart kogemust Vogue’is.

Filmi tegemisel mängis võtmerolli printsess Diana armastatud moehiiglane. Chanel lubas tootmismeeskonnal oma arhiivist riideid laenata ja aitas kopeerida printsessi kuulsamaid rõivaid.

“Kui rääkida stiilist ja glamuurist, siis see koostöö tõi filmi midagi, mis muidu oleks meie käeulatusest väljas olnud. Chaneli rõivad suurendasid Diana ümber kujunenud printsessi aurat,” kommenteeris režissöör ajakirjas.

Nõudlik töö

Diana kohta on tuhandeid fotosid ja artikleid. Durran juhtis tähelepanu fotodele aastatest 1988–1992.

“Tahtsin leida tema valikute taga olevat loogikat, aga ka olulisimaid rõivaid, mida ta sel ajal kandis. Teatud elemente korratakse; värviblokeering, kuldsed nööbid, kontrastsed kraed, kampsunid ja kõrge vöökohaga veidi alamõõdulised teksad ja madalad kingad,” loetleb ta.

Chanelil oli Diana garderoobis väga eriline koht. Klassikalised kostüümid ja tepitud kotid kuulusid printsessi lemmikute hulka nii kontoris kui ka vabal ajal. Stewart võtab seda oma rollisoorituses arvesse.

“Mõnel pildil näeb Diana välja nagu keegi teine ​​oleks teda riietanud. Kuigi riietus on ilus, näeb ta riietes välja nagu vang. Märkasin, et alati, kui Diana oli Chaneli riietatud, tundus ta olevat tema ise. Sageli just siis, kui ta nägi tugev välja, kandis ta Chaneli,” selgitab Stewart.

Chaneli jõuga on tuttav ka Stewart ise, kes on olnud kaubamärgi suursaadik aastast 2013. Kuigi tema stiil on hoopis teisest maailmast kui Diana oma, on Chanel neid ühendav tegur.

“Tegelaskuju vajas Chaneli. Need riided on osa tema iseloomust. Riietel on tundlikkust ja haavatavust, mis muudab nad veelgi kaunimaks. Ta on nii toores ja aus ning riideid selga pannes tunneb publik, et ta armastab neid,” jätkab näitlejanna.

Kahjuks kuuluvad paljud Diana kuulsaimad Chaneli kostüümid ajast, mil ta ei kuulunud enam kuninglikku perekonda. Filmis pidi arvestama kuningliku riietumisstiiliga, mida pidi toona järgima ka Diana. Durrani sõnul on see pikk nimekiri piirangutest, mis puudutavad allääre pikkust küünelaki värvini. Sellegipoolest on filmi absoluutne täht Chaneli 1988. aasta kevadine õlapaelteta kõrgmoe kleit. Üle 30 aasta vana kleit oli aga liiga habras, et seda filmis kasutada.

“See oli liiga väärtuslik. Seda ei saanud isegi hoonest välja viia. Õnneks ütles Chanel, et nad suudavad teha täiusliku koopia,” ütleb Durran.

Viis õmblejat töötasid Chaneli stuudios 1034 tundi, et luua filmis näidatud kleit.

“Lõppkokkuvõttes oli ainus erinevus see, et uus versioon istub Kristenil isegi paremini seljas kui originaal,” kiidab Durra.

Allikas: VogueInstagram